page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

page

Door: wilma

15 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen vroeg vertrokken dachten dat het een lange reis was maar viel mee. Ontbijten bij mac donalds, kan geen burger meer zien.maar ze hebben wel lekkere koffie. In page aangekomen konden wij ons hotel nogniet in...eerst maar lake powel bezochten lunchen bij een picknick plaats aan het meer. Konden niet bij het water komen, terwijl wij zo graag wilde zwemmen, het is zo heet. Auto bij het hotel geparkeerd en naar de gids gelopen die on per jeep bij de antilope canyon bracht waar de mannen prachtige fotos genomen hebben. Om 5 uur eindelijk in het hotel en lekker gezwommen.

• 17 September 2014 - 15:22

Peter En Jennifer:

Geen burger kunnen zien? lijkt me sterk....Ik denk dat als jullie zo thuiskomen er nu ook mee gaan ontbijten! fijn om te horen dat iig de broeken nog paste! pfeeww Maar nu niet zeuren om de hitte hoor! wij hebben het immers ook warm! liefs

Tags: page