Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Caverns, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Caverns, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Door: wilma

14 September 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon Caverns

Hier wat foto, s van de grand canyon, ze staan bij het vorige verslag !!!!. Vroeg vertrokken uit sedona en al om 11 uur bij het hotel , vlakbij de grand canyon.Konden nog niet iinchecken dus naar de plaatselijke supermarkt voor de lunch en maar richting de canyon....geen plaatje doet recht aan het overweldige uitzicht in de canyon. Prachtig na wat foto's gemaakt te hebben gingen wij lunchen. Weer lekker weertje. De volgende stop was bij dessert view konden in een toren klimmen voor een nog beter uitzicht.Esther en ik hebben vadaag voor het eerst gereden in amerika dus vanaf vandaag gaan de mannen achterin de auto zitten! Hotel valt wat tegen maar gelukkig lekker zwembad en weer een paar uurtjes kunnen zonnen. Zitten nu op ons terras en gaan maar vroeg te bed want buiten de canyon is hier weinig te beleven.

• 14 September 2014 - 21:28

Monique V.d. Stelt:

Alle herinneringen aan Sedona en de grand canyon komen weer boven, het is daar inderdaad prachtig. Ben benjeuwd naar alle foto, s als jullie thuis komen.
    Groetjes en dikke kus van Gerrit en Monique.

• 17 September 2014 - 15:25

Jennifer:

Auto nog wel heel ? Wij genieten mee met jullie verhalen hoor!