Arizona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu Arizona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

Arizona

Door: Esther

12 September 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Hieper de Piep Hoeraaaaaaa!! Allard was gister jarig, 56 jaar!! Natuurlijk konden wij dit niet zomaar voorbij laten gaan, dus stonden Kevin en ik gisterochtend om 07.15 uur voor zijn deur te zingen met een blauwe Happy Birthday taart!! Van harte gefeliciteerd! Ik heb Allard nog nooit zo blij gezien! HAHA! Maar hij kon het wel waarderen! Zo leuk!
En toen gingen we rijden, 7 uur lang stil zitten in de auto... pff, en wat was het heet! We reden midden in de woestijn, met prachtige uitzichten! Eindelijk ware we bij het hotel, ahh wat is een zwembad dan lekker zeg! De temperatuur is hier wel aangenamer dan in Palm Springs. S avonds even boodschappen gedaan en toen lekker met ze 4en op het terasje voor onze hotelkamers gezeten met een wijntje, biertje en stokbroodje onder een prachtige sterrenhemel. Nohhhh wie heb het!!!!!
Groetjes Esther

• 12 September 2014 - 19:46

Monique En Gerrit:

Onze felicitaties voor Allard, dikke zoen! We nemen een borrel op hem.

• 12 September 2014 - 22:34

Gerard:

Allard van harte gefeliciteerd en
    Nog vele jaren,geniet van jullie vakantie,vriendelijke groeten namens .Mary en Pa