las vegas - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu las vegas - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

las vegas

Door: wilma

20 September 2014 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Na 2 dagen in rubys inn naar het drukke las vegas....in de middle of nergens licht een gigantische lichtbak....prachtig weer maar ontzettend hard werken, wilde natuurlijk niets missen en dacht dat wij de strip wel konden lopen...de ene helft was 4 uur....op de terug weg werd ik zooooo gelukkig van nieuwe teenslippers.de fontijn bij bellagio is mooi, venetie, parijs, luxor, ceasarspalace en eigenlijk alles is prachtig.eerste dag alles bekijken, 2de dag geld pinnen en zwemmen (allard en ik dan) kevin en esther kregrn maar geen genoeg van de strip.....s'avonds eten en naar de oude strip geweest echt retro ook weer leuk maar gelukkig met de taxi....kevin had een giga blaar en was blij dat hij weer in het hotel was. Even geld in de kluis gestopt om ons zelf te beschermen(was ook nodig wantbals je verliest denk je dat je door moet gaan) efin niets gewonnen dus en vegas kan weer wat gloeilampen kopen van onze centen. Kevin had iets meer mazzel. Na het ontbijt deedt de afstandsbediening van de auto het niet meer op naar hertz voor een nieuw batterijtje, maar dat deden ze daar niet,....kregen een andere aut mee, nu een nissan pathvinder , (hebben geen navigatti meer nodig) na het oponthoud vertrokken naar death valley wat is het heet!!!!! Peter bewonderen je nog meer, wij liggen aan het zwembad.