bryce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu bryce canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

bryce canyon

Door: kevin

Blijf op de hoogte en volg

16 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Zo....de ouwelui en Esther zijn even aan het zwemmen en dat geeft mij de mogenlijkheid om een stukje te schrijven over NP Bryce Canyon. Een prachtig park met puntgevormde rotsformaties hoodoo's genaamd. Het park is wel een stuk kleiner als de grand canyon, en dus niet zo indrukwekkend. Maar dat komt natuurlijk vooral omdat je al zoveel natuurschoon hebt gezien....dus eigenlijk ben in gewoon verwend.
Hotel Ruby inn is erg mooi en licht midden in de bossen, het dorp zelf is niet zo veel. Kwa restaurants of barretjes is het niet veel soeps hier maar dat mag de pret niet drukken! Dan regelen we zelf de bier en de wijn wel!
Vanavond, na zons ondergang wil ik even terug keren na de canyon, hopend op een mooie sterrenhemel!
Verder hebben we het nog heel gezellig samen al begint het leeftijds verschil wel parten te spelen......grapje hoor. Nou ik hoop dat het weer in NL nog even goed blijft en vanuit USA zeg ik goodnight!

  • 17 September 2014 - 15:24

    Pe En Jen:

    Ja ja ze zijn ook geen 18 meer hoor! nog beren gezien? in nl genieten we ook nog even van de warmte hoor! doe voorzichtig! xx

  • 17 September 2014 - 20:35

    Gerrit En Monique:

    Nou ja zeg, klinkt zeker verwend. Het is volgens mij allemaal prachtig daar. Hoop voor je dat je mooie sterren hebt gezien. Zijn ook vast anders dan hier. Het weer is hier nog steeds ongekend nooi voor de tijd van het jaar. Dus wij genieten ook, al is het op een andere manier dan jullie.
    Groetjes weer voor allemaal, en rustig aan in Las Vegas! Wat zal je oma jaloers zijn dat ze daar niet kan gokken!

  • 19 September 2014 - 21:37

    Dineke:

    Eindelijk jullie reisverslag gevonden ( blond hè) wat een geweldige reis ik merk aan de verhalen dat jullie genieten leuk hoor en het leuke is ik geniet ook van de foto's en verhalen blijf schrijven en vooral genieten kus van mij . Jack is dichter bij jullie zit in mexico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 September 2014

yosimite canyon sonora, san Francisco en terug

20 September 2014

Las Vegas + Death Valley

20 September 2014

las vegas

16 September 2014

bryce canyon

15 September 2014

page

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 7942

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: