Sedona - Reisverslag uit Jerome, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Jerome, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

Sedona

Door: Wilma

13 September 2014 | Verenigde Staten, Jerome

Wederom weer een prachtige rondrit gehad in de red mountains van sedona..wat is het hier mooi. Een prachtig plekje gezien bij een rivier echt idyllisch, jammer dat de kids mee waren, ha, ha. Wilde hagedissen en hele grote mieren. Even foto's gemaakt en verder on tour. Even zoek naar de ghost town in jerome maar gevonden allemaal ouwe zooi maar zo leuk. Jullie zien de foto's als we thuis zijn. Verder een prachtige tocht met haarspeldbochten waar kevin ons prima doorheen leidde. Later werd het wat slaap verwekkend een van ons kon haar ogen niet meer open houden, maar na een lekker glas cola eneen patatje ging het al een stuk beter.Het laatste stuk was weer prachtig, Terug in het hotel hadden wij het zwembad weer voor ons zelf...wij weten niet hoe dat toch kan? Vanavond vierde wij allard zijn verjaardag en hebben wij eindelijk die Steak gegeten waar wij al een paar dagen naar uitkeken heerlijk. Morgen weer vroeg op dus nu te bed.

• 13 September 2014 - 13:02

Anja:

Hoi allemaal! Wat ziet het er HAPPY uit! Mooie en....romantische plekjes, dan is het jammer dat je maar één auto hebt, he?? Hahah!
    Nog steeds mooi weer daar, jullie treffen het en het is jullie heel erg gegund, hoor! Wij mogen hier ook niet mopperen, gelukkig!
    Denk om de calorietjes met al die patat en cola ;-))

Dikke kus!