universal studio - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu universal studio - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

universal studio

Door: wilma

10 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wij zijn naar universalstudio geweest wat een prachtig park, sherk een 3 d voorstelling , 3D rides fantastisch vooral de transformers en return off de mummie. Jurassic park soort van wild waterbaan , ik zat lekker ergens tussenin en dacht dat ik mazzel zou hebben, nou niet dus. Iedereen werd zeik nat. Trouwens best lekker met 30 graden. De studiotour was erg leuk, filmsets gezien en tijdens de tour beland in een aardbeving en overstroming. King kong belaagde ons busje ook. Het was er niet druk konden overal snel in zodat wij om 4:30 weer bij het zwembad lagen. In begin van de avond de sterren op hollywood boulevard gezien , been there maar mooi was het niet. Bij terug komst hebben wij ons zelf uitgenodigd in de tuin bij kevin en esther. Straks naar palmspring.