we gaan weer verder. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu we gaan weer verder. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

we gaan weer verder.

Door: wilma

06 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Drie dagen san Francisco gehad, ook weer prachtig.wel erg veel zwervers en mensen met beperkingen..qua integratie zijn ze daarin al veel verder. Niemand kijkt raar op, veel zie je ook met maatjes lopen. Leuke ontmoetingen gehad en de high lights gezien. Golden gate bridge gefiets, sanselito geweest en even waren wij kevin kwijt . ;-( maar gelukkig was maar een misverstand. Lombard street en prachtige winkelcentrums gezien. De afgelopen week niet veel groente gehad maar wel ons dagelijkse portie fruit. Gaan zo de auto halen .

• 07 September 2014 - 13:18

Peter En Jennifer:

Ik zat er al op te wachten om iets te horen over de mensen met beperkingen, mogelijkheden en natuurlijk uitdagingen! Je bent om te genieten he niet om te werken!!!!
    ontmoetingen met wie? en kevin kwijt? maar esther hadden jullie nog wel? Vreemd! hoe kan dat dan?

xx