de eerste dagen en 9 uur extra - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu de eerste dagen en 9 uur extra - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van eskewal - WaarBenJij.nu

de eerste dagen en 9 uur extra

Door: wilma

04 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een lange dag kwamen wij nog wel vroeg aan in new york..ongeveer 2 uur, mochten nog niet in de hotel kamer dus eerst new york verkennen. Dachten dat wij zomaar op een terras konden gaan zitten maar...moesten net als de andere new yorkers ons eerst aanmelden en keurig op onze beurt wachen. Nou ja.... belande even later in een pub waar kevin goede herinneringen asn had. Hele avond drinken met zijn vrienden voor 30 dollar.hij vroeg nog aan de nieuwe barman of jose er nog werktte...die kon hem niet eens. Ons bonnetje was na 3 wijntjes en 4 biertjes 70 dollar...wij begrepen dat jose er niet meer werkt. Op de kamer even een schoonheidsslaapje en omdat wij niets wilde missen in de stad dat nooit slaapt toch om 21:00 (newyorktijd) 3:00 obdamse tijd uit eten. Jeetje wat een grote pizza's hebben ze daar. Daarna braken de jonkies af en wij wilde nog even door , een terrasje pikken, toch even anders dan in ned....mocht er wel roken!!!!!( nog niet gestopt koos) maar naast het terras. Even later braken wij ook af en lagen wij om 11:00 te bed. 2de dag harlemtour erg leuk werden rondgeleid door maurice een best wel oude man...dus ma misschien nog wel een leuke job voor u???? Leuke wijk om te zien. Central park, top of de rock, ground zero, flatiron building, k en e naar mamma mia en als fantastische afsluiter gister een boottocht met diner en live muziek over de hudson, vrijheidsbeeld , de prachtig verlichtte skyline van new york, brooklyn bridge en ik zal nog wel vanalles vergeten zijn op te schrijven.
new york is een prachtige stad met vriendelijke mensen, het was er alleen verschrikkelijk heet. Na 3 dagen hard werken vannacht om 3:00 op en naar het jfk vliegveld en om 12:00 aangekomen in het best westren hotel in san Francisco waar het weer 3 urr vroeger is dan in new york....wat een tijd winst maar ook heel vermoeiend. Klein beetje sightseeing gedaan vnl begin van unionsqair of zo iets en mensen gekeken ineen wat minder hete zon 20 graden in een park. Over een paar dagen schrijft een van ons wat er in san Francisco is gebeurd. Wij gaan nu een eet tentje zoeken. Xxxxx van ons

• 04 September 2014 - 12:35

Mart& Monique:

WAUW!! Waar gaaf zeg allemaal:) Heel veel plezier nog. En lekker genieten in San Francisco!
    Dikke kus!

• 05 September 2014 - 19:35

Monique V.d. Stelt:

Wat een heel verhaal al zeg. Jullie hebben veel gedaan en gezien in New York. Erg leuk. Wachten het volgende verslag weer af. Groetjes, Gerrit en Monique.